Autor |
RE: Bunkier |
Umbastyczny
Użytkownik
Postać: Cynthia Hickey
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 23-08-2012 15:44 |
|
|
- Nie znam się na tego typu sprzęcie, ale telegraf chyba nie należy do urządzeń łatwo psujących się.
Ken podszedł z łomem do kolejnej szafki i nacisnął. O dziwo poszło bardzo łatwo, ale środek był pusty.
- Jeśli ktoś schował tu działające urządzenie to sam czas nie powinien go zniszczyć.
A może w Ravenclawie
Zamieszkać Wam wypadnie
Tam płonie kij w odbycie,
Tam pedziem będziesz snadnie. |
|
Autor |
agusia
Użytkownik
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 23-08-2012 16:15 |
|
|
W czasie, gdy wszyscy zaabsorbowani byli czytaniem dokumentów, ja i Josie po drugiej stronie pokoju przeszukiwaliśmy inne szafki. Postanowiliśmy otwierać je w podobny sposób, jak Ken. Niestety większość była pusta, a my z każdą otworzoną na nowo szafką byliśmy coraz bardziej zmęczeni. Pot spływał strumieniami po naszych ciałach. Jedyne, co mnie pocieszało to fakt, że w łazienkach są natryski, ale i tak nie mieliśmy nawet czystej bielizny na zmianę.
-Popatrz, Joey, tu coś jest.- Josie wyrwała mnie z zamyślenia. Włożyłem rękę głębiej do szafki, by pomóc siostrze i chwyciłem w dłonie kawałek materiału. Całym niemal ciężarem ciała naparłem na szafkę, by móc złapać zawiniątko w otwartą dłoń i wyciągnąłem wreszcie zdobycz. Rozwinąłem prześcieradło i natychmiast odrzuciłem je w bok, krzywiąc się.
-Nie, ja wysiadam. Słyszysz, łysy dupku, który nas tu zamknął?!- wrzasnąłem. Wszyscy spojrzeli w moim kierunku, a ja opadłem na podłogę ze zrezygnowaniem.
140 osób ginie rocznie od uderzenia papajem. |
|
Autor |
jazeera
Postać: Uchechi Anonaba
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 23-08-2012 17:12 |
|
|
-O kurwa- jęknęłam zatykając usta dłońmi -jest stare, ile to tu może leżeć? Kurwa... Ludzka dłoń.. Ja pierdolę, zwariuję... -rzuciłam spoglądając z boku na rozkładającą się dłoń. Podbiegłam do drabinki i rzuciłam się na górę próbując szarpać za klapy -Otwierać szmaciarze!!