Autor |
RE: Plaża Południowa |
panda
Użytkownik
Postać: Cherrrie Swanson
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 15-04-2011 20:46 |
|
|
Już po chwili pojawiła się pierwsza okazja, żeby zareagować. Jakaś młoda dziewczyna miała dosyć poważną ranę na kolanie. Podbiegłam do niej. Krew pulsowała mi w żyłach, pompując olbrzymie ilości krwi do serca. Przykucnęłam i popatrzyłam jej w oczy. Modliłam się, żeby wypaść przekonująco. - Puść rękę, trzeba to oczyścić i opatrzyć. Zaczekaj moment. - powiedziałam drżącym głosem i pobiegłam na plażę. Rozglądałam się przez moment, szukając czegokolwiek. To zdecydowanie było gorsze niż trzymiesięczne praktyki na urologii. Jedyne, co wpadło mi do głowy... Tak, to była myśl. Porwałam pierwszy lepszy spadochron. Wyjęłam scyzoryk z kieszeni i przecięłam spory kawałek. Wróciłam do dziewczyny. Pochyliłam się nad nią i szepnęłam: - Zaufaj mi, jestem lekarzem. - po czym obejrzałam dokładnie jej ranę. - Jest czysta, prowizoryczny opatrunek wystarczy... - mówiłam i zaczęłam obwiązywać kolano. - ... Ale uważaj, bo to takie głupie i bolesne miejsce, dobra?
|
|
Autor |
Arctic
Użytkownik
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 15-04-2011 20:46 |
|
|
Krzyki coraz bardziej się przybliżały. Ktoś wołał o pomoc. Iść, czy zostać ? Ruszyłem pędem w daną stronę. Po chwili przestałem czuć liście obijające się o nogi i poczułem rażące promienie słoneczne. Przysłoniłem oczy ręką i dostrzegłem kilkoro ludzi porozrzucanych na plaży. Ruszyłem w tamtym kierunku. W końcu znalazłem się dostatecznie blisko, by zobaczyć ratowników spieszących na pomoc jakiejś kobiecie. Nie dość, że taki kiepski sen, to jeszcze pełen herosów. Zajebiście.
Fear of a name increases fear of a thing itself.
Edytowane przez Arctic dnia 15-04-2011 20:47 |
|
Autor |
MietowyJohnathan
Użytkownik
Postać: Gary Harrison
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 15-04-2011 20:48 |
|
|