Mistrz Przetrwania

Strona Główna ::  Forum ::  Szukaj
Listopada 22 2024 01:01:08 

Nawigacja

Menu główne
Strona Główna
Forum
Szukaj

Mistrz Przetrwania
Podsumowanie MP
Co to jest?
Zasady
Rozbitkowie Online
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 550
Najnowszy Użytkownik: ofysa
Wątki na Forum

Najnowsze Tematy
moja pani od literat...
Książki
hrh
lol
Rwać czy nie rwać?

Najciekawsze Tematy
Wyspa [9992]
Obóz Tamtych [6587]
Zabawa w telepatię [5441]
HAWKINS [3604]
ZLOsT [3580]
Last Seen Users
Umbastyczny03:57:32
Michal 1 week
Otherwoman 1 week
mrOTHER 2 weeks
Lion 2 weeks
Lincoln 8 weeks
Flaku10 weeks
Isabelle12 weeks
chlaaron29 weeks
Diego32 weeks
Wyszukiwarka

Zobacz Temat
Mistrz Przetrwania | Mistrz Przetrwania 35 | Mistrz Przetrwania 35
Strona 75 z 112 << < 72 73 74 75 76 77 78 > >>
Autor RE: Wyspa
adi1991

Postać:
Wojciech Janusz

Mistrz Przetrwania

Dodane dnia 18-03-2016 14:12
- Człowieku nie znam cię i nie wiem o czym mówisz, ale ja jestem lekarzem, a ta kobieta dopiero co próbowała się zabić. Więc jeśli nie jesteś nikim bliskim dla niej opuść to miejsce - powiedział doktor nie wiedząc kim jest Boyd. Płacili mu za leczenie, a nie zadawanie pytań na które i tak mu nikt nie odpowie.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Otherwoman
Administrator

Postać:
Trey

Administrator

Dodane dnia 18-03-2016 14:21
Boyd sądził jednak, iż temu człowiekowi nie płacili tyle za leczenie, co za opowiadanie bajeczek ludziom, poddanym "eksperymentowi", którego zresztą Riley nie rozumiał. Nadal więc nie wierzył lekarzowi.
O, doprawdy, wzruszające.
Zignorował prośbę opuszczenie pomieszczenia. Jakiś konował nie będzie mu mówił, co ma robić. Przechodził się po salce i brał do ręki różne przedmioty, typu stetoskopy, strzykawki i tym podobne akcesoria.