Autor |
RE: Centrum Handlowe Lenox Square |
Arctic
Użytkownik
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 17-05-2014 12:38 |
|
|
- A jak myślisz? Grałam pierwszy raz w bilard, więc to oczywiste, że nie miałam żadnych szans. - odpowiedziała by być bardziej wiarygodna. Dziewczyna zerkała co chwilę na rannego ochroniarza, który w każdej chwili mógł się obudzić i potrzebowałby jakiejkolwiek pomocy. - Pomogłabyś mi z nim? Ta rana wygląda paskudnie, a nikt nie chce się nim zająć. Ja nie dam rady 24 godziny na dobę koło niego siedzieć.
Fear of a name increases fear of a thing itself. |
|
Autor |
Umbastyczny
Użytkownik
Postać: Cynthia Hickey
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 17-05-2014 12:45 |
|
|
Kass odnotowała w pamięci nazwisko policjantki i cieszyła się, że ktoś wydaje się panować nad sytuacją, o ile tak można nazwać zamknięcie w markecie otoczonym hordami zombie.
- Ja jestem Kassandra Gentry. Mogę pomagać i robić co trzeba, ale... nie znam się na niczym za bardzo. Musicie mi mówić co jest potrzebne, a postaram się zrobić to jak najlepiej.
A może w Ravenclawie
Zamieszkać Wam wypadnie
Tam płonie kij w odbycie,
Tam pedziem będziesz snadnie. |
|
Autor |
Otherwoman
Administrator
Postać: Trey
Administrator
|
Dodane dnia 17-05-2014 12:49 |
|
|
Lacey aż parsknęła. Z nim? Przecież on jest już praktycznie martwy. Nie zamierzam być w pobliżu, kiedy przemieni się w zombie. - zastrzegła. I tobie też nie radzę. Poza tym ta jego rana strasznie śmierdzi. - Lacey zmarszczyła nos.
We are all evil in some form or another, are we not?
|
|
Autor |
Arctic
Użytkownik
Mistrz Przetrwania
|
Dodane dnia 17-05-2014 13:03 |
|
|